اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

مهدی رحیمی نائب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و فنلاند شد

اتاق اهواز سه شنبه 16/Shahrivar/1400 12:13

در پی برگزاری نشست مجمع هیات موسس اتاق مشترک بازرگانی ایران و فنلاند، اعضای هیات مدیره این اتاق مشخص و مهدی رحیمی به عنوان نائب رئیس انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز مهدی رحیمی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اهواز در جریان برگزاری انتخابات هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و فنلاند، به عنوان نائب رئیس این اتاق مشترک انتخاب شد.
پس از این با برگزاری انتخابات، غلامحسین جمیلی، سید کمال حسینی، مهدی رحیمی، عبدالله مهاجر دارابی، سجاد یکوکسان، امیر مسعود حاجی میرزاحسین خوشنویس و احسان دارایی به ترتیب بیشترین آرا را به خود اختصاص و اعضای هیات مدیره اتاق مشترک ایران و فنلاند را تشکیل دادند.
همچنین امیر اسلامیه همدانی و حسین باقرنژاد شایان به عنوان اعضای علی‌البدل، علی صلاح‌نیا به عنوان بازرس اصلی و احمد واضحی آشتیانی به عنوان بازرس علی‌البدل تعیین شدند. 
باتوجه به اینکه حجم مبادلات تجاری بین ایران و فنلاند بالغ بر ۷.۵ میلیون دلار برآورد می شود، این اتاق مشترک از ظرفیت لازم برای افزایش این حجم از فعالیت مالی بین 2 کشور برخوردار است.
2 کشور در حوزه مصالح ساختمانی، پتروشیمی، خشکبار، دارو و غیره با هم همکاری دارند و عمده واردات ایران از فنلاند نیز تکنولوژی بوده است.