اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

مشارکت فعالان اقتصادی خوزستان در نخستین نمایشگاه مجازی ایران و عمان

اتاق اهواز سه شنبه 30/Shahrivar/1400 08:40

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز از آغاز به کار نخستین نمایشگاه اختصاصی مجازی ایران و عمان با حضور و مشارکت این اتاق و فعالان بخش خصوصی خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز محمد نجفیان  بیان کرد: نمایشگاه مجازی ایران و عمان با حضور فعالان اقتصادی ۲ کشور و در بخش‌های مختلف تجاری، صنعتی، معدنی، کشاورزی، دانش بنیان و فناوری اطلاعات بر روی پلتفرم نمایشگاه مجازی ایران گشایش یافت.

وی ادامه‌داد: این نمایشگاه با هدف حفظ روابط تجاری ایران و عمان برای نخستین بار به صورت مجازی شروع به کار کرده است تا از این طریق شرکت‌های ایرانی به تداوم و توسعه کسب و کارهای خود در مجامع بین المللی بپردازند.

نجفیان با اشاره به اینکه غرفه اتاق بازرگانی اهواز در این نمایشگاه فعالیت دارد گفت: در این غرفه ظرفیت‌های خوزستان با محوریت مواد غذایی، محصولات کشاورزی، صنعت، معدن، برق، انرژی، بازرگانی، مصالح ساختمانی، فناوری اطلاعات، فن آوری نوین، شرکت‌های دانش بنیان، گردشگری و گردشگری سلامت برای عموم معرفی می‌شود.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز ادامه داد: از فعالان اقتصادی دعوت می‌شود برای ایجاد تعاملات تجاری از غرفه این اتاق در نخستین نمایشگاه اختصاصی مجازی ایران و عمان دیدن کنند.

وی افزود: علاقه مندان می توانند از طریق لینک این نمایشگاه که به همت اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان آغاز راه اندازی شده، دیدن کنند.

نجفیان با اشاره به اینکه نمایشگاه ایران و عمان از ۲۹ شهریور تا چهارم مهر امسال پذیرای بازدیدکنندگان مجازی خواهد بود گفت: در این نمایشگاه ۱۳۰ شرکت برتر ایرانی و عمانی از جمله فعالان اقتصادی خوزستان حضور دارند.

حجم مبادلات ایران و عمان در پارسال حدود ۴۰۰ میلیون دلار بود.