اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

هفدهمین دوره مسابقات میانجیگری تجاری بین‌المللی ICC در بهمن‌ماه برگزار می‌شود

اتاق ایران یکشنبه 04/Mehr/1400 10:40

اتاق بازرگانی بین‌المللی هفدهمین دوره مسابقات میانجیگری تجاری بین‌المللی ‌ICC را به‌صورت آنلاین در تاریخ ۱۸ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ برای دانشجویان و متخصصین حوزه میانجیگری برگزار می‌کند.
هفدهمین دوره مسابقات میانجیگری تجاری بین‌المللی ‌ICC به میزبانی اتاق بازرگانی بین‌المللی به‌صورت آنلاین در تاریخ ۱۸ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ (مطابق با ۷ تا ۱۵ فوریه ۲۰۲۲‌) برای دانشجویان و متخصصین حوزه میانجیگری برگزار خواهد شد.

بیش از ۲۵۰ دانشجو و مربی، همچنین در حدود ۱۵۰ میانجیگر حرفه‌ای و دانشگاهیان از سرتاسر جهان و تعداد زیادی از داوطلبین، حامیان مالی و ناظرین در رویداد مزبور، حضور خواهند یافت.

دانشجویان طی رقابت فوق‌الذکر، در قالب ۴۸ تیم به‌منظور حل‌وفصل اختلافات بین‌المللی در حوزه کسب‌وکار از طریق میانجیگری، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. رویداد مزبور از طرف میانجیگران حرفه‌ای و تحت قوانین میانجیگری ‌ICC، هدایت و مدیریت می‌گردد.

عملکرد شرکت‌کنندگان، از جانب قضات این رویداد که متشکل از متخصصین و کارشناسان خبره در حوزه حل‌وفصل اختلافات هستند، ارزیابی می‌گردد.

دانشگاه‌های علاقه‌مند دارای واحدهای مرتبط با روش‌های جایگزین حل‌وفصل اختلافات (ADR) با تمرکز بر حوزه میانجی‌گری، جهت شرکت در رویداد مذکور می‌توانند درخواست خود را با مشخص نمودن تعداد دانشجویان و مربیان شرکت‌کننده، حداکثر تا تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۱ (مطابق با ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰) از طریق این درگاه اینترنتی ارسال کنند.

ارسال درخواست رایگان بوده و دانشگاه‌های منتخب جهت شرکت، می‌بایست روند ثبت‌نام خود را تکمیل و هزینه مربوطه را با توجه به تعداد اعضای تیم خود، پرداخت کنند.

شایان ذکر است، درگاه اینترنتی برای ثبت‌نام متخصصین مجرب این حوزه جهت ارسال درخواست و انتخاب توسط اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) به‌منظور حضور در رقابت، در ماه اکتبر فعال خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند قوانین و جزئیات مرتبط با هفدهمین دوره مسابقات میانجیگری تجاری بین‌المللی ICC را از اینجا مشاهده کنند