اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پیام تسلیت رئیس اتاق بازرگانی اهواز به مناسبت اربعین حسینی

اتاق اهواز دوشنبه 05/Mehr/1400 20:32

واقعه عاشورا با جزئیات دلخراش آن نقطه عطف محافظت از دین خدا بود. حکمت و اراده خداوند بر این قرار گرفت که عزیزِ رسول خدا ص و خانواده و یارانش با سخت ترین آزمایشها یعنی شهادت و اسارت سنجیده بشوند و با افتخاری تکرارناشدنی از آن آزمایش بیرون آیند و در نتیجه اثرگذارترین حادثه ی تاریخ اسلام را رقم بزنند.
امروز چهلمین روز از آن واقعه ی دلخراش و زمانی است که عزم اهل بیت (ع) بر بازگشت به وطن خود قرار گرفت. همچنین اربعین روزی است که قافله ی حضرت زینب و حضرت سجاد (س) در محل قتلگاه کربلا توقف کرد تا بار دیگر با شهدای عزیزشان وداع گویند.
اندوه و غم اربعین برای محبان سرور آزادگان جهان دست کمی از روز عاشورا ندارد.
به همین مناسبت و به نمایندگی از طرف بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان خوزستان، اربعین حسینی را به همه ی عاشقان حضرت سیدالشهدا علیه السلام تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال مسألت دارم که ما را در دنیا و آخرت در سایه ی توجهات ائمه اطهار (ع) قرار دهد.
زینت بخش این سخن سلام بر حسین (ع) خواهد بود:
▪️ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ.

شهلا عموری

رئیس اتاق بازرگانی اهواز