اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پیام رئیس اتاق بازرگانی اهواز برای مشارکت حداکثری در انتخابات

اقتصادی دوشنبه 07/Esfand/1402 09:07

رهبر انقلاب به انتخابات به عنوان یکی از مولفه های امنیت ملی می نگرند .
به واقع چنین است و انتخابات همواره نماد همبستگی ملی و ثبات کشور بوده و خواهد بود.
زمانی که بحث بر سر امنیت و اقتدار ملی باشد، بخودی خود بحث حزب و جریان سیاسی به اولویت دوم تبدیل می شود و اصل مشارکت اهمیت می یابد.

مردم با هر سلیقه و گرایش سیاسی حضور خود در انتخابات را به عنوان یکی از راههای ثبات و گشایش اقتصادی به ثبت خواهند رساند و با تقویت دو مجلس ، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در جهت تحقق مطالبات خود گام خواهند برداشت.

آن جمله معروف امام راحل (ره) که مجلس در رأس امور است را نمی توان از یاد برد .
زیرا جمله ای به ظاهر کوتاه، اما مملو از حکمت و در سایه ی چنین جمله ای پی به اهمیت جایگاه و نقش مجلس شورای اسلامی در وضع قوانین خواهیم برد.
اهمیت یک مجلس قوی و متخصص در تدوین و تصویب قوانین راهگشای اقتصادی بویژه در شرایط فعلی موضوعی مهم و نمی توان بی تفاوت از کنار آن گذشت.
بنده از جایگاه اتاق بازرگانی اهواز و به نمایندگی از همه همکارانم در هیأت نمایندگان این اتاق و عموم فعالان اقتصادی استان ضمن اصرار بر نقش ارزنده ی دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی از همگان بویژه مردم استان خوزستان جهت شرکت پرشور در انتخابات دعوت بعمل می آورم.
بدون شک انتظار ما از مردم عزیز انتخاب نمایندگانی دلسوز و مفید به حال اهواز و خوزستان است؛ نمایندگانی که با هدف خدمت صادقانه به مردم راهی پارلمان بشوند.
وعده همه ما خوزستانیها با هر سلیقه و گرایش سیاسی در پای صندوق های رأی خواهد بود.

محمدجواد امانی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز